Wat als ik verzekerd ben voor de schade aan mijn apparaat ? Zoals hierboven vermeld kunt U terecht bij GBK Computerstore voor élk probleem. GBK Computerstore behartigt Uw dossier als het zijne en handelt alles af met Uw verzekering van A tot Z. Wij nemen contact op met Uw verzekering, bezorgen hen een gedetailleerd bestek. U zal enkel een bestekkost ervoor dienen te betalen. Makkelijk toch ? Kunt U mij even verderhelpen met een klein probleem ? Jawel, bij GBK kunnen wij indien de tijd het ons toelaat Uw toestel overnemen via het internet. Klik hiervoor op de "Help mij nu" - knop hieronder en vraag via telefoon de sessiecode aan. Zodra er iemand beschikbaar is, nemen wij Uw toestel over en proberen het probleem op te lossen. Indien dit niet lukt, zal U gevraagd worden het toestel vooralsnog even binnen te brengen voor verdere afhandeling. Wat als het apparaat niet werd aangekocht bij GBK ? Bij GBK Computerstore kunt U terecht voor élk probleem, ongeacht of het toestel nu bij ons werd aangekocht of niet. Helaas zijn wij niet bij machte om ook élke garantie te dragen. Dàt kan alleen voor toestellen die bij ons werden aangeschaft. Uiteraard kunnen wij wél de afhandeling behartigen van een toestel dat niet bij ons werd aangeschaft, maar daar zal dan een afhandelingskost voor aangerekend worden. Heeft U nog een andere vraag ? Klik dan hier en vul het invulformulier in. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met U op ! |